Snart är det fredag =)

Åh jag längtar till fredag då jag och jim ska åka till emelie och hälsa på det nya tillskottet i deras familj. Jag längras asa mycket och det är inte ens min hund liksom. I´m a geek - belive me! Emelie, chilla, jag lovar att vi inte ska ta med vårat monster till hund. Han skulle vilja leka med emelies lilla vovve (nu får hon faktiskt döpa honom för jag ska inte skriva emelies hund hela tiden, behöver ett namn!) massor, han är trots allt bara några månader älsdre än hennes hund men typ lika stor som 10 chihuahuor på rad. Dessutom har inte jum-jum fattat att han är hund än och härmar katterna hela tiden så han skulle slå emelies hund med tassarna så som katterna gör. Den lille skulle bli platt som en pankaka. Ja så Jum-Jum får helt enkelt stanna hemma, är säkrast så =) Åh jag längtar!!!!


Puss Daniella

haha det där är liksom matskålar till kattungar =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

SILAS!!!! ååå jag längtar efter Silas och er!!!

2009-03-02 @ 21:34:23
Postat av: Daniella

Ska bli så kul =)

2009-03-02 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback