Sommarplaner

Sitter och kollar på resor. Åh jag vill verkligen komma bort. Emelie som har väkt sommarfeelings i mig, med allt hennes snack om resor. Nu när jim och jag får tillbaka massor på skatten så har vi råd med både en och två resor. Vi har ju redan pressentkort så det räcker till självaste resan så nu behöver vi bara lägga ut fickpengar. Funderar på att åka någonstans i början av juni. Vet att jag ska jobba för Petra dom sista dagarna i maj så det får bli efter de. Lugn Mia jag ska inte åka iväg när alla andra vill ha semester ;) Men åååh så skönt det vore att komma iväg en vecka innan allt jobb under sommaren drar igång. Både jag och jim ska jobba musten ur oss i sommar så en veckan lugn och ro innan vore ju perfekt. Frågan är bara vart man ska resa. Vi båda är ju riktigt Bulgarien fan men de vore kul med något nytt. Någonstans där det är varmt och skönt. Grekland kanske? Där har vi inte varit tillsammans än. Jaja får se hur det blir. Nu ska jag sova =)

Godnatt
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback