Trött

Nu är jag riktigt trött efter dagen stohej! Var jätte kul hemma hos Jello =) Melvin var heeeelt tokig! Dom lekte konstant och sen när melvin åkte hem så somnade Jum-Jum bums av utmattning. Jag slumrade nog också till en stund i jellos mysiga soffa. Men sen började hon poppa musik för att bli pigg, schyst liksom - jag som sov. Hahaha! Hon gav sig iväg till 4:an och jag och jum-jum stannade kvar en stund tills jim kom och hämtade oss efter jobbet. Jim hade fuskat boch köpt med middag från donken, ganska skönt ändå för då slapp vi göra mat. Proppade i oss maten och sen fick vi springa iväg till hundträningen. Gud va bra det gick idag! Vilka framsteg mot förra veckan, helt otroligt. Jag blir så glad =) Sen pratade jag med Petra idag också och det visade sig att jag ska jobba imorgon 09.30-12.30 och sen heldag på fredag, sen har jag såklart min söndag. Kul kul kul kul kul =)

Hörs imorgon efter jobbet
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback