Underbar helg

Precis som jag trodde så vart det en toppen helg. I fredags var det födelsedagsmiddag hemma hos pappa när han fylde 43.Han vart jätte nöjd med pressenten, sa han i alla fall. En Ulf Lundell konstert dvd. Kändes klockren eftersom han avgudar Uffe, Sanna och jkag är till och med döpta efter hans låtar trots att pappa säger att "det bara blev så". Tro vad man vill om den saken. Nåväl, på middagen var även Sanna, Kenneth, Helene och Modde. Det var super kul. Jimpa ville köra så jag drack gladeligen vin. Sanna vart trött vid tio, den tönten, men resten av gänget höll igång till midnatt. Kom hem ganska skapligt ändå och somnade direkt. Var pigg och förväntansfull på lördagen då jag skulle jobba med Lena. Alltid lika kul =) Klädde mig i svart, var regler på de denna vecka eftersom vi firade 1 år på Accent och vi skulle matcha inredning och dom fina sjalarna vi fått att ha på oss (detta glömde jag toltalt bort idag, söndag, och klädde mig i nya kläder som jag shoppat dagen innan, suck!) Det gick hur bra som helst på lördagen. Det är sån skillnad på kunder och kunder måste jag säga. På Accent är alla jätte trevliga men på Willys var dessvärre större delen otrevliga, undra hur det kommer sig. Den första kunden jag fick när jag öppnade i lördags behövde hjälp med att ställa in sitt lås på sin resväska han köpt i veckan av oss (TSA-lås). Jag talade om och visade hur han skulle göra. Han tackade jätte mycket och talade om för mig hur otroligt duktig jag är på mtt jobb och att jag verkligen verkade påläst och kunnig. Det förgyller dagen vill jag lova! På lördags kvällen kom Emelie och Henke hem till mig och Jim. Vi kollade på melodifestivalen och skrattade så himmla mycket att jag nästan hade träningsverk i både kinder och mage dagen efter. Gud va roligt att dom ska bli med hund på fredag, älskar att vi har smittat av oss på dom. Hehe. Hur som helst var det en väldigt lyckad kväll. Danke =) Idag, söndag, var det dags att jobba igen. Gick väldigt bra idag med. Var på toppen humör och allt rullade på jätte fort. Jag tror inte att ni läsare förstår hur kul det är på mitt jobb. Jag har hittat rätt, mitt kall i livet. Jag har aldrig kännt en enda gång på 1 ½ år "gud va jobbigt, jag ska jobba idag". NEVER! Helt underbart. Jag längtar till och med till personalmötet på ondag morgon. Härligt att känna så. Juste jag har förståt meningen nu med att mitt andra jobb försvann. Viste att det skulle finnas en mening med de hela, det gör det alltid. Meningen är att jag ska vara hemma med Jum-Jum och träna honom stenhårt tills sommaren och i sommar jobba massor och dra in pengar. Efter det kommer jag ta tag i jobb sökandet igen och fundera ut om jag vill plugga vidare. Just nu ska jag ta hand om hus och familj och jobba med det jag älskar. Viste att det fanns där, någonstans. Nu ska jag kolla klart på Beck innan vi blir för djupa. Vi hörs imorgon =)

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback