26/3-09

Åh va glad jag är. Det gick så himla bra på träningen! Bättre än vad jag trodde på låååånga vägar. Sorgligt att det var sista gången med Stina. Tror nog att vi kommer ta någon mer kurs senare men ändå...Efter träningen var slut så gick jag och jum-jum till jobbet. Han charmade Petra och Mia medans jag handlade mina grejer =) Nu har jag en super fin ny väska, brillor och handskar. Jim fick ett par brills han också eftersom han har tappat bort sina. Vi tog bussen hem vid tio över två. Jag måste medge att jag var lit skraj över hur det skulle gå men det gick skiiit bra! Jum-Jum la sig ner vid mina fötter och kollade upp ibland när de paserade folk. Nu är vi äntligen hemma, jum-jum har somnat och jag är nog nästan lika trött som honom. Ska nog slumra en stund tror jag..skönt.

Hörs senare
Daniella

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, snyft sista gången med er! Det va jättekul på stan, det tyckte Jum-Jum garanterat! Så söt han var, det var spännande med duvorna:)

Kram

2009-03-27 @ 14:20:54
URL: http://www.hundkanalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback