Nöjd nu Sandra? ;)

Lovar du att vara ärlig? Yes box!

Du heter: Karin Marie Daniella Claesson

Smeknamn: Ella

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell faktiskt.

Beroende av?: Jimpa och socker

Vem behöver du mest just nu: Mina nära och kära

Vad tror folk om dig? Inget speciellt tror jag? Jag gör nog inte så mycket väsen av mig...

Stämmer det?  vetifasiken.

Vad säger du för att imponera på någon? Är för blyg för att försöka impa på folk

Hur imponerar man på dig? Var trevlig och rolig

Brukar du skratta för dig själv? Allt för ofta =)

Var bor du? Mariekäll

Trivs du där: Ja, bättre än vad jag tror.

Äger du några converse: Nix

Sprit, cider, vin eller öl: Vin!!!!!

Brukar du bli för full: Njaaaee....

Vad har du för mobil operatör: Tele 2

Är du allergisk i mot något: Exotiska frukter, men jag käkar dom ändå och får skäll av mamma.

Har du haft sex idag: Nej, tyvär

Hur svarar du i mobilen: "Hej de är Daniella"

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vanligt samtal med Jimpa, tror jag pratade om lönen.

Antal timmar sömn inatt: 9½ timme, sjuusovare

Sov du ensam: Nej, skulle aldrig klara av de längre!

Brukar du komma i tid: Ja =)

När blev du fotad senast: Igår av Idiot-Emelie

Hur känner du dig nu: Förväntansfull

Vanligaste färg på dina kläder: Jordnära färger till vardags och färgglada till fest

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt, tror inte någon har snygga fötter. Jims är äckliga därimot.

Vad saknar du: Min syster

Favorit dryck på morgonen: Brukar varken äta eller dricka på morgonen. Tee i sånt fall

Rakar du benen: Nix, har faktiskt ingen hårväxt där.

När brukar du oftast gå och lägga dig: elva - tolv någongång.

Är du bortskämd: Ja

Vad är det värsta du vet? Pepparot och människor som tror dom är bättre än andra

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kommer inte på någon.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, nu förtiden. Har eliminerat bort alla falska människor som jag mår dåligt av.

Vad använder du för shampoo? Naturelle - smultron

En speciell dag du minns: 24/3-06

Hur gammal är du: 20år

Tycker du om någon just nu:  Jahahaaa du

Om fem månader: Är det fint väder ute förhoppningsvis =)

Du samlar på: Djur uppenbarligen, hehe

Gröna eller röda äppeln: Jordgubbar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jim eller Sanna

Gillar du golf: Har inte riktigt förståt charmen i att först skjuta iväg en liten boll, sen leta upp den för att skjuta iväg den igen.

Vilken tid gick du upp idag: 10.30 typ

Har du sovit i din egna säng inatt: Egna och egna. Tydligen tillhör den Jim och Jum-Jum också

Har du strumpor på dig nu: Nej, har mina dun tofflisar

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: För en vecka sen kanske

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa

Bär du glasögon eller linser: Min optiker tycker det men jag håller inte riktigt med där...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt tio kanske

Har du piercing: Hål i öronen, räknas de?

Vill du gifta dig: Ja, gärna. Tacka den som frågar

Vill du ha barn: Ja, ett

Solar du ofta: När ekonomin tillåter. Nu är jag kritvit tyvär...

Är du bra på att laga mat: hahaha neeej

Hur vig är du: Kan nästan få båda benen bakom huvudet.

Är du musikalisk? Ja

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller läsk. MMMMM cola!

Vilken är din favoritglass: Isglass =)

Tror du på ett liv efter döden: Vill tro men är osäker

Tycker du om sushi:  Världens godaste mat

Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Som fan. Får tårar i ögonen och blir kallsvettig bara jag tänker på de. Usch!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Grölnmelerade

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har jag säkert

Biter du på naglarna: Ja tyvär. Ful ovana

Röker du: Nej, jag försöker ibland men det slutar alltid med att folk skrattar åt mig för att jag inte kan.
Hur ofta tränar/motionerar du: Allt för sällan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback