10/5-09

Jaha, gårdagen vart ju inte som planerat. Men vad gjorde de, den blev ju super trevlig =) Jim och jag grillade ute i Viksberg (känns inte som att det kommer synas något positivt på mätningen på tisdag, har fuskat för mycket denna vecka) och mös. Vis sju tiden åkte vi hem till oss och delade på en flaska vin. Efter det kom Adam och Tobbe och hämtade oss. Dom lämnade mig vid Emelie där även Marre var. Drack en kopp med vin, hehe och hade det almänt trevligt. Kul att träffa girlsen <3 Vid elva (?) skulle dom dra vidare för att sedan gå ut men då tog jag mitt pick och pack och tog en taxi hem istället. Måste ju vara taggad idag på jobbet =) Tack för en super kväll tjejer!!!

Kom ner och hälsa på om ni har vägarna förbi!
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback