19/5-09

Det här kommer vara en bra dag, förutom vädret som hade kunnat vara bättre. Vaknade av Jum-Jum imorse, skönt att han säger till när han är hungirg eller behlver gå ut. Det första jag gjorde var att mäta mig (efter den obligatoriska morgonkissen).
Samanlagt har jag gått ner:
Mage: -5 cm
Byst: - 3 cm (yeah yeah yeah!!!!!)
Rumpa: - 6 cm.

Nu är det bara 2½ vecka kvar, jag ska svälta mig, träna ihjäl mig och stavgånga som jag aldrig gjort förr. KOM IGEN!!!  Ska träna massor idag för ikväll blir det partaj med jobbet. Eller partaj och partaj - först ska vi ha möte och dricka vin och snacksa sen blir det middag, vet inte vart än, men känner jag oss rätt så blir det nog mycket tjo och tjim =) I like it!


Hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback