21/5-09

Oj dålig uppdatering! Har haft en riktig mysig dag idag. Sov ut länge och när vi hade vaknat så låg vi bara och mös ännu längre. Känns som att det var evigheter vi var lediga samtidigt. Vi fick ett ryck och åkte ut till Viksberg utan att ringa först. Vilket vi självklart skulle få ångra. Katta och Kenta var inte hemma, detta har hänt oss en gång förut så vi visste vad som stod näst på schemat. Jag skulle klättra upp på taket och använda Chippens (katten) lilla stege som sitter fast på taket för att sedan häva mig in genom det minimala fönstret. Det gick ju bra förra gången så det var väl inge problem denna gpng tänkte vi. Jo tjena! När jag stog där uppe på taket och skulle klättra upp för den lilla stegen till fönstret så brakar stegen och jag blir hängande. Överkroppen på insidan och ryggen, rumpan och benen hängde ut på andra sidan fönstret. Hörde hur Jim började asgarva nere på gräsmattan och då kunde ju inte jag hålla mig längre. Där satt jag fast och skrattade så tårarna började rinna. Tillslut lyckades jag dra mig in genom rutan. Undra vad grannarna tyckte om den synen igentligen ;) Roligt var det iaf. Vi tränade lite, körde bedminton och gick en liten promenix med jum-jum. Hann spendera lite tid med svärföräldrarna också. Nu på kvällen har vi kollat film som vi hyrde och bara legat i soffan och degat. Underbart! Jim fick dessvärre åka på jour vid nio men han är nog hemma när som helst så vi kan fortsätta kolla klart på en film.

Vi hörs imorgon, god natt
Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback