22/5-09

Nu är jag färdig packad. Har dock fortfarande lite panik för att hålla talet imorgon, men det kommer gå bra. Känner på mig att jag kommer börja tjura, känns ändå lite skönt att det är en av dom få tillställningarna då det faktiskt är okej att fälla en tår eller två. Himmla mysigt ska det bli att bo på hotell och mysa. Klockan tolv kommer sanna och louise och hämtar mig och sen brassar vi iväg till Skytteholm för att checka in. Pappa som är bestman åker med Kenneth. Dom ska tydligen fixa iordning sig tillsammans och åka värsting bil upp. Trevligt =) Ska bli kul att få en hel dag med sanna också! Saknad <3

Nu ska jag vänta på att Jim kommer hem från ett jour jobb sen ska vi kolla film. Mysigt <3

Hörs imorgon
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback