29/5-09

Godmorgon!
Vid 08.15 ringde klockan, snoozade till 08.30. Helt otroligt att man kan vara dödstrött vid den tiden. Måste försöka ändra dygnsrytm en aning tror jag. Nu sitter jag i alla fall på jobbet och väntar på att få öppna. Ska snart sätta på lite kaffe så jag vaknar till ordentligt. Jobbar med Lucia idag, himla skoj för det känns som evigheter sedan! Både Petra och Lena är utomlands och Mia är ledig så då är det vi kvar. Inget att klaga över, tvärtom!


Ikväll ska jag och Jim på inflyttningsfest (?) hos David. Har försökt få med mig Jello och Johanna men tror dom hade funderat på bio. Får se hur det blir. Känner mig inte pepp än, önskar att känslan kommer snart. Känner mig sjukt tråkig som har lessnat på drickandet och utgång. Lill gammal. Äsch, jag kör ikväll och gör det bästa av situationen. Ska jobba imorgon, tidigt, och jag får en sjuhelvetes huvudvärk om jag dricker mer än två glas vin. Då kan man lika gärna skita i det. Dricker för att bli full - inte för att det är gott. Har inte kommit så långt i utvecklingen än =) Tror jag sparar mig till Bulgarien.


Ha en bra dag =)

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback