3/5-09

Jaha nu har datan lagt av där hemma. Laddaren har fått tuppjuck så nu är datan död. Tack Jim ;) Tur att det finns data på jobbet så jag kan få kvitt min bloggabstinens. Laddaren ska bytas imorgon så på kvällen får jag uppdatera er. Synd att det inte funkade att mobilblogga...

Både igår och idag har jag jobbat. Riktigt kul igår och tror att det blir minst likla kul idag. Undra om mina kära arbetskamrater tycker att jag är knäpp som älskar att jobba söndag? Skulle tro de va. Helt ensam, men då känns det som att jag tar för mig mer med kunderna. Allt hänger verkligen på mig, ansvar det gillar jag! Taggad som ni kanske förstår.

Håller tummarna för att det blir fint väder imorgon så jag kan bättra på brännan (som inte existerar än) genom att sitta på balkongen. Hoppas, hoppas, hoppas!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hej! hur är det? jobbar dui heltid nu eller bara halvtid? va ju jättelänge sen:P haha vi bara sprang på varandra , kramades och sprang vidare. pusS!

2009-05-04 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback