6/5-09

ÄNTLIGEN!!! Nu fungerar datan som den ska. Skönt. Det har kliat i mina fingrar, vet inte ens när jag skrev sist. Har hur som helst jobbat hela helgen och även igår. Vi inventerade, roligt va det också =) I love my job!

Med träningen och nyttiga maten går det fin fint, -4 cm i midjan på två veckor. Hoppas det håller i sig.
Kosten ser ut så här:
Frukost: en morot + ett glas proviva
Lunch: En mango
Middag: Sallad, om jag behover lite extra energi äter jag lite kyckling eller liknande till.

Träning: Långpromenad med hund eller Jim.

Åh idag när jum-jum och jag varute på morgon promenad så mötte vi en liten amstaff tik som var tio veckor, helt underbar! Kommer ihåg när jum-jum var så där liten. Mysigt!

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback