7/5-09

Åh snart kommer Sanna =) Pyjamasparty, hehe! Undra om det är så här Jello kände när hon skulle ta hand om lille Alexandra för en kväll. Tror nog de. Jello gjorde allt för att Alex skulle vara nöjd, och samma är de här. Sanna vill ha mys ikväll så vipps så har jim och jag handlat hem chips, cola och dipp - inte vilken dipp som helst heller, vitlök som jag rekomenderade funkade tydligen inte, nej det ska vara Taco dipp. Nymoderniteter. Hade tur på maxi, det fanns en enda taco dipp kvar. Fick gräva fram den. Sen frågar sanna om hon har en tandborste här, nej säger jag och en djup suck hördes i bakgrunden. Hela samtalet slutade med att jag får låna ut min tandborste till henne. Säkert paxar hon också för att få borsta först. Jag kommer få använda en begagnad tandborste som fortfarande är blöt efter föregåendes saliv. Jepp de här kommer vara en toppen kväll, hua. Love you sis <3


Kommentarer
Postat av: Angie

visst känner man sig vuxen?!

2009-05-11 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback