7/5-09

Vilken piss natt! Kunde inte somna först vid tre tiden. Det här händer inte ofta gott folk men när det väl gör de - fy satan va jobbigt! Man ligger och vrider och vänder på sig, tänker att det är för varmt, ligger och lyssnar när katterna leker under sängen och sen huxlfux börjar det klia på ryggen precis så långt ner och in så man inte når själv. Typiskt!

Fick just ett samtal från Willys Hamnen. Dom undrade om dom fick använda mig som extra personal och så undrade hon hur jag jobbade på Accent. Varje helg och när det behövs i veckorna sa jag =) Vill ju igentligen inte jobba på willys, får magknip och halvpanik när jag tänker på de. Kunderna är otrevliga och jobbet är inte alls fritt. Vill inte, vill inte, vill inte men måste väl för pengarnas skull. Men jag funderar på att bli dagmatte efter sommaren. Till en eller kanske två hundar. Någon som behöver? Det viktiga är isånt fall att pengarna jag får in på de fyller ut det jag skulle mista från Accent i veckorna. Får lista ut det där på något sätt. Hualigen....

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback