9/5-09

Vilken underbar helg det är! Redan igår började myset. Vaknade vid elva efter en lååång sovmorgon. Då skuttade jag ut till Sanna som låg och sov i soffan. Vi morgonpromenixade med Jum-Jum och fixade iordning oss efter de. Sen satt vi bara och latade oss fram till halv tre då vi mötte upp Carro och gick ner till stan. Jag började jobba vid tre och dom gick iväg och fikade. Dom få timmarna jag jobbade gick hur långsamt som helst. Både Lena och jag började kolla på klockan redan vid fyra, vilket mistag. Tiden går bara ännu långsammare om man börjar glo på klockan. Hur som helst så hämtade Jim och Sanna upp mig efter jobbet. Vi åkte och lämnade Sanna hos pappa och sen åkte vi raka vägen ut till Viksberg. Vi är hund och hus vakt där ute hela helgen. Riktigt skönt att komma ut på "landet" efter en vecka i lägenheten. Efter sommaren ska Jim och jag börja spara till ett eget hus, vi är inga lägenhetsmänniskor.

Nu sitter jag på jobbet och har precis ätit lunch. Det vart faktiskt "riktig mat" nu eftersom jag vill hålla glöden uppe under jobbtimmarna. Ikväll ska vi grilla ute i Viksberg och dela på en flaska Asti tror jag. Och inte att förglömma - Robinson! Mysigt =)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback