Efter Tio

Juste jag har totalt glömmt bort att berätta att Malou vill att jag ska fortsätta nästa säsong också på tv4. Vart så göad eftersom jag vet att det är ganska svårt att komma in i den gruppen. Alla är som en familj och måste vara ett tight gäng för att programmet ska bli så bra som möjligt. Åh är så glad att jag blev förfrågad att vara kvar =) Självklart sa jag ja! Dessutom är jag bjuden på avslutningsfesten nästa torsdag. Vi har säsingsavsltuning på torsdag och efter den ska vi sitta kvar på redaktionen och dricka lite champagne och efter det åker vi taxi hem till Malou där vi fixar oss och äter middag. Någon skulle ta med sig champagne så det räcker hela kvällen, toppen =) Efter middagen vet jag inte vad som händer, spännande. Ska få mer detaljer om kvällen senare. Roligt! Jim har lovat att hämta mig och angelica på natten. Wohoo! Jag jobbar fredag på accent så får ta det relativt lugnt ;)

Hörs senare, Daniella

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul för dig! Låter som ett riktigt roligt och mysigt jobb =)

2009-11-23 @ 10:52:27
URL: http://veraochelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Va roligt! U go girl!

2009-11-23 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback