Farsdag

Det vart en lugn kväll igår. Tänkte sätta oss på Barollo och dela på en flaska vin men det blev inte av. Hyrde filmer istället och körde en hel filmkväll, skönt. Jim fick öppna sina farsdag pressenter en dag förtidigt, att jag aldrig ska kunna hålla mig. Charlie, Sigge och Jum-Jum hade köpt handskar, halsduk och en grej som man har för ögonen så det blir mörkt (bra när Jim får migrän osv). Flitiga dom hade varit minsann ;)

Efter jobbet ska jag hem till pappa där det blir middag med trevligt sällskap. Jim ska vidare till sin familj och fira farsdag. Pappa lovade att det skulle bli fisk eftersom jag aldrig äter det hemma (jim hatar allt som har bott i vatten). Toppen, då får man i sig lite nyttigheter!

Imorgon börjar vårat nya liv. Ingen alkohol, ingen läsk, inga onyttigheter och bara nyttig mat. Håller tummarna för oss! Träning ska viu försöka få till några gånger i veckan också. Har ju ett helt gym ute i Viksberg så det är bara lathet om vi inte åker dit, hehe.

Hörs senare, kram
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback