Gårdagen

åh hoj!
Sitter på jobbet nu och avnjuter en kopp kaffe. Bra när man ska ladda om baterierna lite. Har sprungit runt på stan och kollat klänningar. Nu har jag fler alternativ att visa Jim imorgon när vi ska strosa runt =)

Tänkte passa på att berätta lite om gårdagen. Vid halv sex tiden så började vi spela laserdoom (stavas?) som var skiiiit kul! Dettta måste ni prova gott folk. Jag kände mig som värsta krigaren där inne, stod och gömde mig bakom små väggar för att sedan hoppa fram och skjuta på alla som sprang förbi. Angelica vart så seriös att hon kastade sig på golvet och råkade då skrapa upp armen, haha. Otroligt roligt! Måste göras fler gånger. Efter det åkte vi hem till Malou i bromma. Super mysigt hus! Stora fina yter och vackert inrett. Där hade en cateringfirma lämnat mat. Buffé med kyckling, lax och massa gott. Vi drack champagne för att fira säsongen och till maten blev det vin. Jag som skulle vara pigg idag tog det lugnt och redan vid tio tiden så åkte jag hem. Alla var på party party humör medans jag nästan höll på att somna, hehe. Tom fick hämta mig eftersom Jim hade åkt på ett jour jobb. Tack snälla Tom! Vaknade på natten av att Jim kom och kröp ner i sängen. Mys <3

Ikväll blir det till att hyra film. Harry Potter har kommit ut!!!! Jag är ett äkta Harry fan. Läser inte bäckerna men älskar filmerna <3

Hörs senare, Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback