kolla vad...

0-1f5826c53278b9f4f62203b04395767f.png

Kolla varifrån!

kolla vad jag får snacksa på när det är några få dagar kvar till lön. Nöden har ingen lag, är man sugen på något så får man helt enkelt ta det man har hemma. Mini majs är ju inte helt fel ;) kan vara bra att äta något utan socker dagen innan jag ska till tandläkaren, är livrädd. Jim har fixat så vi ska på hockey imorgon kväll eftersom jag förhoppningsvis har varit duktig hos tandis. Nu ska jag invänta film på tv och fortsätta tugga i mig mina majs. Juste vi åt ju middag hos pappa idag och då hjälpte han oss att börja spara i fonder. Kan inget om det där men pappa är ju bra på sånt så nu ska vi nog kunna tjäna en slant. Va duktiga vi är som fond sparar och pensionssparar! Nej juste, filmen var det. Vi hörs imorgon! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback