ligger i...

6edfe6820056a3fe9411c2b34e072703.png

Kolla varifrån!

ligger i sängen och kan inte sova. Har försökt väcka jim, men utan resultat. Ligger här och tänker på allt mellan himmel och jord, det är troligen boven till att jag inte kan slumra in. Tänker på den 12:e december, då jag ska träffa alla från jims jobb, blir nervös över det. Sen tänker jag på tandläkaren, att jag borde gå dit och boka tid, men vågar inte. Då blir jag nervös över det. Tänker på att jag till vara smal, jävligt smal. Tänker på att jag vill ha barn, men det är fult att vara gravid om man är tjock redan innan. Tänker på villa, vovve, volvo, känns konstigt att det är mitt mål, något jag verkligen ser fram emot och längtar efter. Tänker på att jag är otroligt lill-gammal, men älskar det. Tänker på att jag tänker för mycket och att jag verkligen borde försöka sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback