Om en månad är det JULAFTON!

Åh va jag längtar tills imorgon - LÖN! Ska åka och storhandla, fixa lite jul grejer till första advent på söndag och dessutom handla julklappar =) På lördag när Jim och jag är lediga tillsammans så ska vi iväg och leta efter kläder som jag ska ha på mig den 12:e. Börjar bli nervös! Måste ju vara snygg när man ska träffa pojkvännens jobbarkompisar för första gången, tror att det är en tjej sak att tänka så. Haha =) Tror jag har hittat en bra klänning men måste prova lite fler först. Roligt!

Ska ni göra något speciellt för lönen? Juste, ska ju sätta undan lite pengar i våra nya fonder också! Inte att förglömma.

Hörs senare, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback