snart jul

Ojojoj vilken kass uppdatering jag har haft under helgen. Har varit fullt upp! Julklappshandling, kläningsköp (till den 12:e) osv. Dessutom har vi julpyntat här hemma. Jag är tokig i julen och varje rum ska ha en gnutta jul i sig =)

Idag har jag städat lite här hemma. Måste göras varje dag när man har djur! Imorgon ska jag ut till Viksberg för att tvätta. Det är så dåligt med tvättider här i huset så kan lika gärna göra det där ute så jum-jum kan få springa ute, hehe.

Nu väntar jag bara på att Jim ska komma hem så vi kan åka ner till stan för att hämta hem vår digitalbox, äntligen ska vi få mer kanaler här hemma. Canal+ paketet tog vi. Hoppas det blir bra =)

Hörs senare, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback