Svinis

Okej, nu börjar paniken krypa sig på mig. Har bokat svinis vaccination flera dagar i rad men varje gång jag ska åka iväg så får jag veta att vaccinet är slut eller inte har kommit in. Nu har jag ringt runt till fler vårdcentraler och ingen har något vaccin kvar. När jag frågar vart jag, som är i riskgruppen, ska vända mig om jag inte har hunnit få min spruta än svarar dom bara att dom inte har någon aning. Några tips? Jag är rädd för att få svinis i lederna. Alltså om jag blir sjuk så är det stor risk att det sätter sig på mina leder, vilket i sin tur gör så jag kan hamna i ett skov som kan vara svårt att komma ur utan rätt medicin. Vill verkligen inte bli dålig nu när jag ska jobba på accent igen! Får väl åka dit i rullstol...

Nej, happy tankar nu! Nu ska jag träffa Anna och Zindra så Jum-Jum får leka lite, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback