Dagmatte åt Zindra

Åh nu börjar jag bli trött på detta borrande! Hur länge ska dom hålla på idag egentligen? Trodde att byggarbetare brukade vara lata och sluta jobba vid luch och sen stå och små snacka. Men icke, inte dom byggnadsarbetarna som jobbar här inte. Kul för cheferna på SES rör iaf! Ni har flitiga arbetare ni. Fan också!

Måste tänka på något kul. Juste jag har glömt att berätta att jag ska vara dagmatte åt lille Zindra, eller lille och lille. Stor mastiff =) Hon är väl typ 8 månader och är redan större än Jumis. Ska gå ut med henne under dagarna när jag ändå är hemma. Kul! Hon och Jum-Jum kommer jätte bra överens men kommer inte ta med henne in i lägenheten, dom skulle riva allt! Hahaha. Kul ska det blir iaf! Om två veckor börjar jag. Roligt =)

Kram på er alla, Daniella
p.s jag vill ha en kattunge!



Jum-Jum och Zindra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback