I hate when noses make that beeping sound!

Det finns något som jag inte klarar av, något som irriterar mig så mycket att jag vill krypa ur min egna kropp. Det är när näsor gör det där tjuuuutande ljudet. På engelska-b i skolan fick vi tala om något om oss själva så läraren skulle komma ihåg oss bättre. Jag sa "My name is Daniella, and I hate when noses make that beeping sound!". Hela klassen, inklusive läraren skrattade. Men jag blev ihågkommen i alla fall. Nu har det hela börjat gå överstyr. Om jag kollar på ett tv program där någon blir intervjuvad och personens näsa piper, då lyssnar jag inte på intervjuvn utan jag kan vara koncentrera mig på pipandet. "Snörvla till din dumma jävel gör så pipandet försvinner", är det enda jag tänker. När jag går och lägger mig för att sova så ligger Jim oftas redan och sover eftersom han går upp tidigt. Om jag då hör att hans näsa piper så kan jag inte somna. Jag knuffar då på honom det hårdaste jag kan för jag tänker att om jag lyckas göra så han vänder sig om eller behöver ändra sovställning så kanska han snurvlar till så tjutet försvinner. Detta gör jag ett x-antal gånger, fungerar det inte så går det så långt att jag väcker honom så han får fixa till näsan. Detta hände igår kväll. Att tillägga är att Jim är sjuk och precis hade somnat, men jag kunde inte hålla mig så jag väckte honom. Snäll som han är så fixade han näsan eftersom han vet hur mycket jag irriterar mig på detta. Sen efter fem minuter somnar han om och då börjar näsa pipa igen. Jag väcker honom igen. Sen äntligen blir det bra och båda kan somna i frid och fröjd. Nu tänker jag att det måste finnas mer människor där ute som har något sånt här knäppt för sig. Någon? Hallå? Ingen? Nej?...


Shut up!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!



Tro det eller ej, men jag knuffar på Tony när han låter så där och när han snarkar. :-D

2009-11-02 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback