här ligger...

0-23a619048fa5e884f1ae9d88e65a71f0.png

Kolla varifrån!

här ligger vi och kollar varandra rakt in i ögonen och på något konstigt sätt känns det som att vi förstår varandra utan att behöva säga ett ord. Vilket underligt band mellan hund och människa ändå. Funderar över när jag blev så här, djur människa som älskar att vara i skogen och kasta boll. Vad hände med party daniella som drack alldeles för mycket och gick till jobbet bakfull? Konstigt nog saknar jag inte den personen jag en gång var. Jag är så lycklig och tillfreds med mitt liv. Nu ska vi ta en tupplur för snart ska vi ut och leka med zindra och matte anna.


Kommentarer
Postat av: Tila Tequila

jag håller med. ibland kan jag sakna partypinglan i mig och mina jävla äventyr. och all drama. men jag saknar inte ångesten och bakfyllorna. jag går gärna ut nu också - nykter. alkoholfria drinkar är godare! och vin är gott i duschen eller till maten. ett glas, ja tack.

2009-10-30 @ 01:09:38
URL: http://glife.se/purebullshit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback