Home again

Ohå nu är jag och Jum-Jum hemma igen efter en lång promenad. Vi åkte buss ner till stan, vilket gick jätte bra eftersom han var väldans lugn. Sen gick vi in på jobbet, åh är så glad att jag kan säga så igen, och pratade med Mia och Lena. Jum-Jum var lugn där inne också, men han var himmla sugen på Lenas lunch =) Efter det gick vi en riktig promenix hem, tog lite omvägar för att göra promenaden längre och mysigare att gå. Trist med alla trottoarer och bilvägar så man måste ha lite fantasi. Nu ligger hunden och sover och jag kan lägga mig i soffan med gott samvete. Behöver inte ens planera middagen eftersom vi ska till grannen och äta mat ikväll, kul!

Kram på er, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback