Hyra lägenhet?

Sitter på jobbet och inväntar publiken. Tror det kommer bli ett lyckat program idag, som vanligt ;)

Jag och Jim håller på att jaga någon som vill hyra vår lägenhet. Vi måste bli av med den, gärna så fort som möjligt då en flytt nästa vecka kan komma att bli aktuell. 60 kvm, 2:a, hyra 4800, ligger i Mariekäll. Maila mig om ni är intresserade: [email protected] TACK! Ni kommer att hyra i andrahand första året och efter enn år skrivs kontraktet över på er, Akelius regler tydligen.

Hörs senare
Daniella

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjaba, jag är väldigt nyfiken på din lägenhet. Vi måste ha lägenhet rätt så fort, eller väldigt fort! Har du kvar lägenheten kanske? Hör av dig på min mail eller bloggen.



2009-10-15 @ 19:08:39
URL: http://emmaelassali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback