Morgon trött

Oj, nu var det länge sedan jag skrev, sorry. Jag har haft fullt upp med det nya jobbet. Har varit så jäkla trött så jag inte har orkat skriva =) Allt går iaf jätte bra och jag trivs super. Börjar komma in i allt nu, vilka sko märken vi har osv. Det som inte hänger med det är morgonpiggheten (är det ens ett ord, hehe?). Spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mig, jag är ändå lika trött på morgonen. Igår skippade jag till och med Svenska Hollywoodfruar för att jag var så trött =O Vad har hänt? Men men, skönt att få lite rutin i vardagen. Det är värdelöst att somna klockan ett och sova fram till tolv på dagen för att sedan lägga sig i soffan och glo på tv hela dagen. Det här är så mycket bättre =) Nu måste jag sluta för min buss går 10.08.

Vi hörs senare
Daniella


Kommentarer
Postat av: Felicia

vad roligt att det går bra :)

2009-10-06 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback