Snabb uppdatering

Ojojoj nu har det hänt mycket sedan sist. Vi fick huset, men sket i det. Funderade på hur mycket pengar vi kan spara på att bo kvar i lägenheten för att sedan köpa oss ett hus istället för att hyra. Billigare att äga ett hus med dagens räntor. Dessutom har jag slutat på NK. Det var inget för mig. To stiff. Idag ska jag gå ner till underbara Accent och prata med mia osv. Trodde att jag skulle börja där igen till helgen men det blir till november. Ledig helg denna helg och sen nästa söndag är det 1 november, får se om jag börjar jobba då. Känns ganska skönt att få vara ledig en stund och ladda om batterierna. Åh va jag saknar mitt underbara Accent <3

Jaja, nu ska jag fixa mig för snart ska Jum-Jum och jag ner till stan. Funderar på att social träna honom lite och åka buss med han, men tror jag går ner och tar buss hem. Skönt väder ute att promenera i. Nog om det, vi hörs senare =)

Kram på er, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback