Äntligen fredag =)

God morgon allesammans!
Nu är jag nere på jobbet igen. Korse jisses vad jag jobbar nuförtiden - kul! Ringde och väkte sanna på väg ner till jobbet eftersom det är tråkigt att gå själv. Hehe! Lyckat. Vilken bra start på dagen hon måste ha fått när hon vaknar till min vackra stämma ;)

Kom på att jag inte hann berätta för er hur det gick igår på 4:an. Jag känner mig jätte nöjd och det var huuuur kul som helst! Tror dock inte att jag får jobbet eftersom det nu är två till andra tjejer som också provjobbar för samma tjänst. Men man vet aldrig ;) HOPPAS! Hur som helst så känns det skönt att jag är nöjd och inte går runt och tänker att jag skulle ha gjort si och så. Jag körde på bara. Håll tummarna för mig!

Kan inte beskriva hur kul jag tycker att det ska bli ikväll! Girls night out. Tror och hoppas att vi kommer vara en hel drös med tjejer. Roligt! Men nog om det för snart ska jag öppna butiken.

Kom förbi =)
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback