Fixa och trixa

Håhåjaja vad jag har varit duktig! Har börjat storstäda. Kör ett litet städa ett rum-gör något roligt upplägg. Funkar toppen. Bara jag inte fastar framför datorn allt för länge. Funderar på att fixa till bloggen?! Har ledsnat lite på det rosa. Men det är ju så gulligt...får se vad jag gör. Skulle vilja ha höstfärger men har ingen aning om hur jag fixar sånt. Jag använder mig alltid av färdiga stilmallar så det bara är att klippa och klistra =)

Vet att jag är hur töntig som helst nu men gudars va jag längtar till fredag. Sanna kommer hem från Hällefors och har med sig en tjekompis därifrån. Tillsammans med dom, emelie, carro och olivia ska jag ut! Hoppas att det blir superkul. Brukar ju inte vara så mycket folk ute på fredagar, vilket är ganska skönt. Tror dom skulle köra något trubadur stohej på 550, värt att kolla in. Längtar!

Nu ska jag fortsätta städa....snart
Daniella


parteeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback