Flitiga Lisa

Idag har jag varit riktigt flitig, och mer ska jag hinna med. Klockan tio ringde jag Rizzo och tackade ja till tjänsten. Dom var två man kort idag så vi hann inte gå in på alla detaljer men Anki skulle ringa idag eller imorgon så vi får prata om allt. Vid elva var jag nere på stan för att prata med Mia. Usch imorgon är det min sista dag på Accent =( Eller, jag jobbar bara i tre timmar. Kommer kännas så konstigt, men nu börjar jag längta och se fram emot va komma skall. Tror det kommer att bli riktigt bra. Men jag vill bara få schema och komma igång nu nu nu! När jag var på stan hittade jag även en jättefin födelsedagspressent åt mamma =) Sanna och jag är mäktigt nöjda. Känns som att det här passar henne perfekt - åh jag vill också haaa! Ska "fira" mamma på fredag med middag och vin på La cantina. Mysigt <3 Vad har jag mer hunnit med idag? Jo jag har lämnat in två par byxor för insyning i benen (kan man säga så?) och sen har jag och Jum-Jum varit ute hos farmor och farfar för en lunch. Super mysigt! Farfar vart rastlös så han åkte till landet och farmor och jag tog en lång promenix med hunden. Skönt. Men jag blir helt tokig på Jum-Jum när vi är ute. Han blir helt knäpp i huvudet så fort han känner doftej av en löptik. Han har börjat rymma i Viksberg så fort det går förbi en tik på gatan (han hoppar över ett hööögt staket) och han tjuter konstant. Så nu har vi bestämmt oss för att kastera honom. Det här funkar inte längre! På onsdag sker de, skönt att vi fick en snabb tid. Är övetygad om att det är rätt val - vet att många har åsikter om kastrering men här finns det inget snack om saken. Ska vi ha hunden i tio år till så funkar inte detta. På ondsdag blir det snipp snipp.

Oj va långt inlägg det blev. Måste springa ner till tvättis nu också. Ja, jag tvättar idag också - fan va effektiv jag är! Och idag ska Jim och jag ner på stan och köpa en heeelt ny garderob åt mig. Kan visa alla kläder sen. Va kul det ska bli =)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback