Lång helgen är över =(

Puh nu är ja helt slut! Har haft en typiskt söndag (fast att det är måndag) idag. Handlat lite, tränat lite, städat ur Jims jobbarbil osv. Fullt upp! Imorgon är det back to basic. Jim börjar jobba igen och jag börjar med en storstädning hemma. Jiho! Eller inte? Har varit himmla skönt att ha en lång helg tillsammans. Har hunnit med massa skoj.

Lördags kvällen spenderade jag dock inte med Jim utan med girlsen. Va länge sen jag garvade så mycket och vi allihopa lät som häxor. Vi gav grannarna över en riktig skrik match. Men tror nog att dom vann tillslut efter lite fullt spel som innehöll både kiss och spya på fönsterkarmen. Nog om det, ingen annan förstår vad jag snackar om =) Danke för en super lördag Emelie, Sophie, Sofie, Mea, Bella och Sara <3

Nu ska jag åka heeem
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback