mixed feelings

Oj, nu var det länge sen jag uppdaterade, sorry! Har haft fullt upp. Jobbat på 4:an i torsdags, åkte upp till stokcholm igår på "möte" - som egentligen var en arbetsintervjuv på NK. Fick provjobba fram till sex, hux flux och efter dagen fick jag veta att jag fick jobbet. Måste medge att det är blandade känslor inför detta. Allt hade varit så mycket lättare om jag inte älskade mitt nuvarandra jobb men grejen är ju den att jag måste komma upp i mer timmar och det är ju alltid kul att prova på något nytt. Självklart skulle jag inte tacka ja till det här jobbet om jag inte ville ha det - det kommer vara skitkul när jag kommer in i det hela. Jag ska ringa Rizzo på måndag och tacka ja till tjänsten. På måndag eftermiddag är det jag och Jim som gör stan här i södertälje. Jag måste köpa en ny garderob! Inga lacktights, oversize tröjor eller jeans här inte. Nu är det uppsatt hår, pärlörhången, kjolar, klänningar, blusar och kavajer som gäller. Killarna jobbar i skjorta och kostymbyxor liksom. Kommer känna mig så fin =) Anki (chefen på Rizzo) sa att hon kunde lämna torsdagarna öppna åt mig så jag fortfarande kan vara kvar på 4:an. Snällt! Men herregud va jag kommer sakna alla på Accent <3

Bara tänka på det Sanna sa "Förändring ska inte vara något tråkigt och ångestfyllt, det ska vara roligt och spännande".

Hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback