Snart helg

Fan vilken seg dag! Jag vill bara att Jim ska komma hem så helgen kan börja. Ikväll blir det till att hyra filmer och äta någon god middag. Imorgon ska jag jobba och efter det åker vi till mamma för en middag. Härligt att slippa laga mat själv :)

Usch börjar bli less på att träningen inte ger något resultat. Har kanske inte lagt ner så mycket tid på skiten men det är ju sååååå tråkigt. Kanske ska ta hunden och gå en riktig lång promenad? Om jag nu får jobbet på 4:an så ska jag lätt köpa träningskort på gymmet där! Då kan jag åka in med Jello som börjar två timmar innan mig och träna där. Skönt =) Håll tummarna allihoppa!

Nej, jag ska nog ta den där promenade nu iaf
Hörs senare
Daniella


Jello och jag är ett bra team =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback