Sunday morning

God morgon!
Är som vanligt lite tidig på jobbet så har redan hunnit moppa av golvet och fixat och donat. Älskar när det känns fräscht när man öppnar. Undra om kunderna också lägger märke till de eller om det bara är personalen som tänker på sådant? Nåväl, fint blir det ju i alla fall.

Går kvällen blev väldans lugn för min del. Först va Jim och jag på middag hos mamma. Men efter sisådär två timmar så pallade hon inte med oss längre pågrund av Jum-Jum. Hon är super allergisk och hennes ögon svullnade upp och började rinna, en riktig puma med andra ord ;) hehe.

När vi kom hem så kollade vi på en Wallander (stavas?) film, "Kuriren" hette den. Ingen jag rekomenderar jätte starkt utan då är "Tjuven" bättre. Efter den filmen så hade vi ytterligare en film kvar hemma. En tjejfilm =) Jim tackade för sig och undrade om det var lugnt att han gick till David en stund. Självfallet svarade jag! Så där bäddade jag ner mig i soffan med en uppskuren mango och en helt okej tjej film. "17 again", hette den. Hämtade Jim vid ett tiden och sen vart det bums ner i sängen.

Nu är jag somsagt på jobbet och efter det bär det ut till Viksberg. Middag =)

Hörs senare
Daniella




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka sms? Har inte fått något. Såg bara att du hade ringt! Och just nu när jag sitter och skriver här kom jag på: FILMERNA! fan. Förlåtförlåt. Kommer med dom imorgon, i promise!

2009-09-13 @ 15:07:57
Postat av: Daniella

hahaha ingen fara! Asså nu behöver jag dom inte på ett tag för kommer inte träffa mamma snart =)

2009-09-14 @ 11:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback