Vart är Jum-Jum?

Trodde att det var ett skämt när klockan ringde imorse. Men det var bara att pallra sig upp eftersom vi skulle åka till Farsta med Jum-Jum. Nu är jag hemma igen och sitter och äter frukost. Kan inte riktigt sluta tänka på Jum-Jum, undra vad dom gör med honom nu? Har han ont? Är han rädd? Usch va jobbigt att vara utan honom. Vi är ju med varandra varje dag hela tiden, när inte jobbet kallar. Lika bra att vänja sig av lite gran eftersom jag börjar jobba på nya jobbet nästa vecka, förhoppningsvis. Då kommer vi ju inte spendera tid med varandra på dagarna. Tänk att man kan bli så fäst vid ett djur? Otroligt. Klockan två får jag hämta hem min lilla kille igen. För att hålla tankarna på annat under dagen ska jag träffa Emelie på stan. Äta lite lunch och strosa runt. Vardags mys helt enkelt <3

Hörs senare
Daniella


Mattes lilla monster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback