12/4-10

Sitter på jobbet och känner att det ska bli huuur skönt som helst att vara ledig imogon. Trött i både kropp och sinne. Håller alla tummar jag har att målaren är hemma hos oss nu och målar badrummstaket så dom inte kommer inklampandes imorgon när jag vill sova länge!

Åh Lucia knackade just på dörren till kontoret. Jag och Jim har fått inbjudan till hennes och Gabriels bröllop den 30/4. Herre gud vilken inbjudan säger jag bara. Vi svenskar kan ju kasta oss i väggen!!! Ska bli så himmla kul att gå på ett syrianskt bröllop, va sjutton har man på sig och vad ger man i pressent? Mia och Johan är också bjudna så det är skönt att vi kommer känna någon där iaf =)

Nu fick jag lite ny energi känner jag så lika bra att springa ut i butiken och jobba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback