15/4-10

Nu sitter jag här och väntar på att lyxfällan ska börja, älskar det programet. Har hunnit med en långdusch och en god sen middag. Efter jobbet så gick Jim och jag en vända på stan för att handla kläder till Lucia och Gabriels bröllop. Tror vi hittade riktigt bra grejer. Alla tjejer kommer väl se ut som prinsessor med glitter från topp till tå men jag tänkte mer fuktionellt och köpte något jag kan ha på mig fler än en gång. Bara man känner sig fin så =) Jim körde på en klasisk kostym och han köpte två skjortor så han får se vilken han väljer att använda. Kommer bli otroligt kul att få gå på ett syrianskt bröllop, vilken upplevelse. Gud va vi ska dansa så fötterna blöder (får använda ett par låg skor!), kommer ändå inte känna någon annan än brudparet så vi kan köra järnet ;) Roligt!

Nu börjar äntligen lyxfällan så vi hörs imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback