15/4-10

Åh va less jag blir på att det inte fungerar att mobilblogga. Jag hatar bloggar utan bilder i och dessutom är ju mobilbloggning så jävla smidigt. Gud va argsint jag känner mig, troligen på grund av den jäkla hälsenan som inte vill bli bättre. Ikväll ska jag kladda på tigerbalsam och hoppas att inflamationen försvinner annars är det jag som åker till sjukan i början på nästa vecka. Typiskt!

Bloggningen har väl vrait lite sisådär dom senaste dagarna eftersom jag jobbat massor. Gör det både idag och imorgon också men sen på lördag kommer äntligen en välbehövd ledigdag! Då blir det till att vara ute i friskaluften hemma hos Tom och Johanna. Ska grilla korv och hjälpa till att gräva upp deras tomt. Jag kommer väl troligen sitta i solen och bara mysa men dom andra kan gräva ;) Läste att Johanna hade blivit superröd i solen så jag måste ju också bli lite röd så hon tycker att det är mindre pinsamt. Snäll Daniella =)

Nu ska jag straxt öppna butiken. Har haltat/hoppat fram på ett ben här ute i butiken när jag moppade av golvet. Hoppas inte några förbipasserande människor kollade in för då skulle dom få sig ett gott skratt minsann, hehe.

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, vad snällt av dig!

2010-04-15 @ 10:05:45
URL: http://johannabredenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback