16/4-10

Halloj!
Vart en sen lunch idag, tur att jag var så duktig och åt frukost i morse. Den här dagen började piss, kände mig ful och äcklig och till råga på allt så var hälsenan inte det minsta bättre. Har en otrolig fulperiod just nu. Inget sitter bra, spelar ingen roll om man sminkar sig för man ser ändå blek ut. Piss är det. Måste sola, färga utväxten och plocka mina ögonbryn. Men nu, huxflux, känns det som att dagen har vänt, underbart! Trevliga kunder, smörja till hälen är inhandlat och trevligt sällskap är inbokat tills ikväll och vips så har min misär vänt till lycka =) Jag låter Mia sluta tidigare så tar jag stängning istället. Win win situation. Hon får sluta tidigt och åka hem och mysa med sina barn och jag slutar lagom till att Jim kan plocka upp mig efter sin träning så jag slipper gå hem med den här hälen, dessutom blir det ju lite extra klirr i kassan till löning. Perfekt! Efter jobbet blir det till att åka och handla lite gottis tills ikväll för efter att vi har fått i oss middag så ska vi gå den långa vägen (två trappor ner) till Coffe och Katta. Grabbarna kan spela tvspel och vi girls kan sitta och dela på en flaska vin...eller två ;) Hon hade tydligen också en fulperiod (hatar dom perioderna!!) nu så vi båda behövde lite vin för att släppa loss och tycka att vi är riktigt snygga ;) Ledig imorgon också så det här kommer bli toppen! Lycka lycka lycka <3

Nu ska jag glo runt på allas bloggar och sedan ska jag gå ut till mina trevliga fredagskunder =) Hörs senare! Hoppas verkligen att mobilbloggningen kommer igång ikväll så jag kan visa lite bilder under kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback