18/4-10

Den här dagen har gått riktigt riktigt fort. Jobbtimmarna bara svischade förbi och efter det hann jag med att vara lite social med Johanna och hennes mamma medans grabbarna höll på att gräva klart ute på deras tomt. Nu är allt fixat iaf, tror jag. Imorgon är jag ledig igen. Nu när både hälen börjar bli bättre och förskylningen är borta så ska jag äntligen börja få motionera igen. Om det är fint väder imorgon så får motionen bestå av långpromenad med Jum-Jum, är det mindre bra så får jag ta en vända på gymmet. Känns ganska tungt att komma igång igen men det är bara att bita ihop. Har en toppen fästman och en bra mamma som puschar på till tusen =)

Nu ska jag kolla på Ballar av stål. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback