20/4-10

Sorry för dålig uppdatering idag. Har spenderat hela dagen med min syster, hon har hjälpt till med hemma sysslor här så som tvättning, damsugning och skurning. Har märkt att det är betydligt roligare att städa på dagarna när man har lite sällskap :) Vi gjorde ordning ute på balkongen också, nu känns det vår fint och fräscht. Vi använde den på en gång och satt och snackade skit och solade näsan litegrann.

Nu har vi en hel tjejkväll framför oss (Jim är på fotboll). Sitter med hårfärg i huvudet nu medans sanna står i duschen och sköljer ut sina slingor. Spännande att se om jag lyckades fixa till hennes hår eller om hon blev helt orange hehe. Senare ska vi plocka ögonbryn och göra ansiktsmask. Skönt att bara få ta hand om sitt yttre ibland =) Till middag blir det lax med brieost och wahlnötter, till det blir det egna små klyftisar och senap/shalottenlök/vit vin sås. Till förätt blir det vitlöksmarinerade blåmusslor. MUMS!

Nu ska jag skölja ut mitt hår så vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback