21/4-10

Nu sitter jag här framför datan och är heeeelt slut! Vi skulle ju ha åkt ut till elgiganten efter jobbet men vi struntade i det eftersom vi inte har lyckats leta fram kvittot ännu (får leta imorgon). Istället för en tripp till moraberg så åkte vi ut till viksberg, dels för att plcka upp vår kära hund som hade fått spendera dagen med sin dagmatte (jims mamma) och dels för att våldgästa tom och johanna. Jim fick i sig en kopp kaffe och sedan var vi iväg igen. Slängde i mig lite mat hemma, förövrigt var den betydligt godare än den såg ut på bilden. Sen gick jag och Jum-Jum ut för att träffa Anna och Zindra. Gud va dom sprang runt, jumis och zindra alltså :P Kändes skönt att få se honom leka med en annan hund ingen, var länge sedan. Dom funkade lika bra som vanligt trots det långa uppehållet. Underbart! Anna och Zindra följde med upp till lägenheten en stund också för att se hur Zindra reagerade på katterna, hon har blivit lite skrämd av en katt tidigare. Till en börjar så var det lite läskigt tyckte Zindra men sen gick det hur bra som helst. Så duktig så =) Bestämde att dom fick komma upp snart igen, då även Toni får följa med hehe. Kommer bli kul =)

Nu börjar äntligen mitt program på 5:an efter en låååång hockeymatch. Efter det blir det bums i säng. Känner hur ögonen är påväg ihop nu men vill inte somna riktigt ännu, har ju sovmorgon imorgon sedan jobb mellan 12.30-19.15. Efter jobbet imorgon ska vi gå hem till Adam och Angelica för att spana in deras nya lägenhet. Älskar att se hur folk bor =) Men nog om min dag, vi hörs imorgon istället!

God natt
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback