22/4-10

Halloj!
Här hemma verkar maginfluensan inte vara allt för långt bort. Jim och jag ligger och ojar oss här i soffan tillsammans. Tur att jag är ledig imorgon säger jag bara. Får se om Jim orkar pallra sig iväg till jobbet eller inte. Är man sjuk så är man...Hade ju tänkt att åka upp till Adam och spana på lägenheten men tror inte dom vill bli smittade ;)

Fick veta att mina semester dagar inte gick att ta ut som jag planerat. Så nu har jag fixat till det så Jim och jag kommer vara lång lediga ihop. Hade först tänkt att gå in och jobba mina helger på Accent under hela sommaren men nu vart det inte så. Känns ändå ganska skönt att kunna koppla bort jobbet helt under en hel månad =) Kommer ha semester från 5 juni - 5 juli. Underbart! Har kollat lite på gotland till sommaren och nu kan vi ju vara borta även helger. Känns som att det här blev bättre än vad som var planerat från början. Det blir inte alltid som man har tänkt sig men det är inte fy skam det heller. Nu har vi våran allra första vuxensemester ihop, härligt! Hehe...

Nu är middagen snart klar, duktiga Jim står i köket och lagar mat åt oss (som vanligt:P). Vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback