22/4-10

God morgon allesammans!
Sov ut idag för en gång skull. Har vaknat tidigt som en pansioner dom senaste veckorna men idag vaknade jag inte förens vid tio. Det var till och med Kenta som ringde och väckte mig, Undra hur länge jag hade sovit vidare annars. Jag har iaf hunnit springa en vända till tvättis för att slänga in en maskin. Lika bra att hålla undan tvätt så fort det finns tid där nere. Nu fick jag tid om en vecka - EN VECKA! Fatta hur mycket tvätt det kommer vara =O

Jimpa ringde nyss och sa att han var på väg hem. Trodde att han började bli magsjuk, uschabuscha! Jag har känt mig illamående och skum i magen i några dagar så hoppas det inte blommar ut i en madinfluensa. Han skulle iaf köpa med sig lunch hem, undra vad han hittar på för gott? =)

Vi hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback