23/4-10

God morgon igen =)
Vi råkade slumra till ett tag nu på eftermiddagen. Fattar alla som går upp vid sex varje vardag är trötta på dagen när dom kommer hem till jobbet. Älskar att jag tidigast börjar 9.30 på mitt jobb haha <3

Jim och jag har iaf varit och handlat inför veckans mat och även införskaffat en nu damsugare som jag redan har invigt. Man ska inte underskatta en billig damsugare för 299 från Jula ;) Efter vår lilla tur fick Jim åka hem och pusta ut, han är ju faktiskt sjuk, medans jag pkte vidare ner på stan för att köpa grejer till balkongen. Tack Siri för hjälpen att völja ut kuddar osv, det vart toppen!

Nu ska vi kolla Priston Break så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback