25/4-10

Nu har vi kollat på massa prison break avsnitt, tror inte man kan tröttna på den serien. Trist att vi inte har så många avsnitt kvar bara, sen är det ju slut filmen som måste ses. Den dagen den sorgen...

Nu är jag ledig i två dagar, underbart! Håller tummarna att den som har bokat tvättstugan imorgonbitti försover sig så jag kan sno tiden, haha. Om inte tvättstugan har börjat användas innan klockan åtta så får vem som helst ta den bokade tiden, det är där jag har tänkt att hoppa in.

Gjorde en liten fuling igår föresten. Mailade tandläkaren och avbokade min tid som jag har på torsdag. Ni vet väl vid det här laget att jag är livrädd för tandläkaren?  Sessutom så är jag långt ifrån nöjd med den tandläkaren jag har idag, så tänkte att det var lika bra att avboka. Jag behöver en snäll tandläkare eftersom jag är rädd, ingen som ber mig bita ihop i 30 sekunder tills det är över (och dessutom borrar längre än 30 sekunder!!!). Jag ska kolla upp en tandläkare som Lena, min kollega, går hos. Dom ska tydligen ha special rum med tvaparater i taket som endast är till för dom som är rädda. Dit ska jag gå. Inte hos någon läskig kille som är bitsk och irriterad för att det tar lite extra tid. Hur som helst är det skönt att slippa tiden på torsdag =)

Nu ska jag glo runt lite på folks bloggar så hörs vi imorgon
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback